Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar basis/opfris iBurgerzaken

Werk je pas net met iBurgerzaken of wil je even je geheugen opfrissen? Dan is dit webinar perfect voor jou! In dit webinar gaan we in op wat je waar kan vinden in iBurgerzaken en hoe dingen met elkaar in verband staan. Lees er hieronder meer over en meld je aan.

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 9 februari
    14.00 - 15.00
    Online

Tijdens het webinar komt dit aan bod

We gaan in op wat je waar kan vinden in iBurgerzaken en hoe dingen met elkaar in verband staan. Een aantal specifieke onderwerpen die bijvoorbeeld aan bod komen lees je hieronder. Uiteraard is er ruimte voor het stellen van vragen aan onze consultant.

  • Het gebruik van alle knoppen/functies/velden binnen iBurgerzaken
  • Het zaaksgewijs werken: stappen, dossiervorming, behandelaar, signaaldatum etc.
  • Een toelichting op het kleurgebruik en de iconen binnen iBurgerzaken
  • Hoe je de verschillende werklijsten in iBurgerzaken gebruikt
  • Op welke manieren je kunt zoeken binnen iBurgerzaken
  • Welke aantekeningen je kunt toevoegen en wat de gevolgen daarvan zijn
  • De persoonslijst en alles wat daarbij hoort
  • Het verblijfsobject en de details die je vanuit daar kunt bekijken
Rombout Westland, consultant

‘Na het volgen van dit webinar ben je wegwijs in de basisfuncties van iBurgerzaken en heb je tips en tricks ontvangen van een van onze consultants die jou helpt in je dagelijkse werkzaamheden. Van het zoeken naar personen en adressen, starten van processen tot het efficiënt zoeken in de werklijst en het dossier. Alles komt aan bod en stel ook gerust je vragen!’

De doelgroep van dit webinar

Het webinar is vooral geschikt voor nieuwe gebruikers van iBurgerzaken, zowel voor burgerzakenmedewerkers als applicatiebeheerders. Werk je al langer met iBurgerzaken en wil je even je geheugen opfrissen? Kies dan voor het webinar ‘iBurgerzaken voor gevorderden’ daar gaan we dieper op iBurgerzaken in.

Houd rekening met deze voorwaarden

Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen voor maximaal 2 personen per gemeente. Geen Samen Verder pakket? Dan neem je deel voor 275 euro per persoon.

Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Daarna ontvang je meer details over het webinar dat je volgt via Microsoft Teams. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: