Direct naar de content
icon search white
28 januari 2019 - Nieuws

Laat je horen met het klanttevredenheidsonderzoek 2019!

In februari krijg je een uitnodiging voor het klanttevredenheidsonderzoek. Doe mee zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren voor nog meer klanttevredenheid! 

Met jullie feedback zijn in 2018 mooi stappen gezet
We zijn blij met de reacties die we uit het klanttevredenheidsonderzoek van 2018 hebben gekregen. Klanten zijn positief over onze dienstverlening en raden deze oplossingen nadrukkelijk aan bij collega gemeenten. De gemiddelde beoordeling was een 7,2 en voor CLIQ zelfs een 8,1!

Met behulp van de feedback die we uit het onderzoek hebben gekregen zijn er afgelopen jaar mooie stappen gemaakt om onze dienstverlening nog meer te verbeteren. Een voorbeeld hiervan is de feedback over de transparantie in het incidentenproces. Klanten hebben aangegeven dat de communicatie omtrent de ingediende calls, de actuele status en doorlooptijden niet altijd even inzichtelijk zijn. Dit geldt ook voor de vindbaarheid van documentatie. Met als gevolg dat we afgelopen december de nieuwe selfserviceportaal TOPdesk hebben geïmplementeerd om zo aan eerder genoemde punten verbetering te brengen.

Er staan al een aantal verbeteringen op de planning voor 2019
TOPdesk is geïmplementeerd maar daarmee zijn we er nog niet! In 2019 gaan we het klantportaal verder vullen met documentatie. Vanuit Development gaan we PinkRoccade breed komen tot een uniforme publicatie van alle releases, installaties en andere technische documentatie over onze producten. Daarnaast gaan we dit jaar de kwaliteit van de releases vergroten door onderdelen samen te voegen en/of delen van het proces te automatiseren. Dit heeft als doel om het installeren van releases te vereenvoudigen en dat het minder inzet vergt van onze klanten. Ook willen we het incidentenbeheer op de tweedelijn (voorheen bekend als derdelijn) gaan verbeteren. Hiermee hebben we al een start gemaakt in 2018 en dat gaan we dit jaar doorzetten. Zo brengen we de oplostijd van incidenten waarbij een tweedelijn development inzet nodig is naar beneden. 

Laat jouw mening weer gelden!
We willen graag weten wat jij van onze producten en dienstverlening vindt! Laat je mening gelden in het klanttevredenheidsonderzoek van 2019. Met behulp van jouw input weten we of we of we op het goede spoor zitten en kunnen we onze producten en diensten blijven verbeteren. Help ons om jouw klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen!

 

Deel via:

‘Samen bereik je meer dan alleen’

Mona Law, Consultant Customer Care
B74W1092.png

Ik help je graag verder

06 4609 1013