Direct naar de content
icon search white
Opleidingen

CiVision ZaakAfhandeling: Functioneel beheer - Stap 1

Het functioneel beheren en onderhouden van CiVision ZaakAfhandeling (CZA) vergt kennis. Deze basiskennis kunt u nu op doen in de tweedaagse opleiding ‘CiVision ZaakAfhandeling – Stap 1’. Binnen een relatief kort tijdsbestek leert u de basis van CZA kennen, zodat u hier vervolgens zelf mee aan de slag kunt in uw eigen gemeente.

Deze opleidingsmodule wordt aanbevolen in combinatie met ‘CiVision ZaakAfhandeling – Stap 2’.

Bestemd voor

  • Toekomstige applicatiebeheerders CiVision ZaakAfhandeling (CZA)
  • CZA-applicatiebeheerders met de behoefte om de kennis bij te spijkeren.

Doelstelling

De cursist dient na deze opleiding in staat te zijn om zelfstandig beheer uit te voeren op CiVision ZaakAfhandeling (CZA). Daarnaast zal het mogelijk zijn om zelfstandig zaaktypen te onderhouden en problemen op te lossen.

Werkwijze

Tijdens deze tweedaagse opleiding wordt u aan de hand van een presentatie meegenomen door alle functies van CiVision ZaakAfhandeling (CZA) die u als beheerder dient te kennen.
Daarnaast wordt u meegenomen in het inrichten van een zaaktype waarbij ook op complexe functionaliteit zal worden ingegaan. De gebruiker kan in de eigen omgeving meekijken.
De sessies zullen interactief van aard zijn en worden toegespitst op basis van klantwens en kennisniveau.

 Agenda

  • Ketenbeheer
  • Subjectenbeheer
  • Gebruikersbeheer
  • Zaaktypenbeheer
  • Zakenbeheer
  • Foutmelding, wat nu?
  • Zaken registreren
  • Raadplegen zaken
  • Werkvoorraad
  • Zaaktypencatalogus
  • Het inrichten van een zaaktype
  • Het inrichten van een zaaktype voor gevorderden

Duur      

Twee aaneengesloten dagen van 9.30 uur tot 17.00 uur op locatie.

Kosten

Voor deze tweedaagse opleiding betaalt u 2400 euro bij een maximale groepsgrootte van vijf personen.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze opleiding neemt u contact op met het Secretariaat via opleiding@pinkroccade.nl of belt u naar +31 (0)88 110 1500.

Deel via: