Direct naar de content
icon search white
25 januari 2017 - Nieuwsbericht

We hebben beloofd nog even terug te komen op de klanttevredenheid..

Eind maart 2016 hebben we een onderzoek verstuurd naar iedereen die gebruik maakt van onze technische helpdesk (STHD) en technische diensten (releasemanagement, remote beheer, hosting). We hebben je destijds de uitslag laten zien en daarover enkele beloftes gedaan. Nu is de vraag: hebben we onszelf verbeterd?

Zoals aangegeven zijn we aan de slag gegaan om met jouw feedback onze dienstverlening te verbeteren. Om te toetsen of dit effect heeft gehad, hebben we hetzelfde onderzoek eind 2016 herhaald. Hier vind je de uitslag van het tweede onderzoek in vergelijking met de eerste.

Bedankt voor jouw feedback!
Het is mooi om te zien dat de meeste punten zijn verbeterd. Ik wil je dan ook bedanken voor alle feedback en medewerking. Uiteraard blijft er werk aan de winkel. Ook de feedback die we in het afgelopen onderzoek hebben ontvangen nemen we weer mee, we blijven werken aan 
onze klanttevredenheid. Daarnaast kun je opmerkingen of suggesties in het kader van onze dienstverlening altijd bij mij kwijt.

Met vriendelijke groet,

Ferry Dekker
Manager Services, Hosting en Techniek

 

Deel via:

‘Mijn doel met onze dienstverlening? Steeds meer toegevoegde waarde leveren met steeds minder complexiteit.’

Ferry Dekker, Manager Services, Hosting en techniek
PinkRoccade_0271.png

Ik help je graag verder

+31 6 4670 6977