Direct naar de content
icon search white
11 mei 2016 - Nieuwsbericht

Interview met Muhammed Kiris Remote Beheer

Sinds 1 januari 2016 maak ik als Junior System & Applications Administrator deel uit van het Remote Beheer ‘Dreamteam’.

Mijn naam is Muhammed Kiris, ik ben 26 jaar en woon in het mooie dorpje Uden. Sinds 1 januari 2016 maak ik als Junior System & Applications Administrator deel uit van het Remote Beheer ‘Dreamteam’ bij de businessunit Informatievoorziening. Met vol enthousiasme verzorg ik op de technische helpdesk de intake van de calls en de behandeling van de eerstelijns incidenten. Het zo goed en zo snel mogelijk helpen van onze klanten en het slimmer en efficiënter werken zijn begrippen die bij ons centraal staan.

Ik ben een echte witte en groene thee liefhebber. Een van mijn eerste traktaties aan mijn collega’s was dan ook individueel verpakte theebuideltjes gevuld met witte / groene thee bladeren (van het merk Revolution, die zijn goed). In mijn vrije tijd houd ik er van om een stevige wandeling te maken, interessante documentaires te bekijken en gezellige en leuke dingen te organiseren met vrienden en familie. Ik kom uit een groot gezin met zes oudere zussen waarvan ik de enige jongen ben (ja ik ben altijd verwend geweest, nog steeds eigenlijk) :-)

Mijn passie voor ICT begon in mijn kinderjaren. Wat toen begon met het in elkaar zetten van een eigen PC, het uitproberen van programmaatjes en het beheren van computers van mijn netwerk, groeide later uit tot het maken van mijn hobby tot jobby. Tijdens mijn diploma-uitreiking op de MBO van mijn ICT beheerdersopleiding, werd ik verrast met een oorkonde voor de beste ICT-leerling van 2009. Dit was met een gemiddeld cijfer van een 7,9 en uit meer dan 120 ICT-studenten van de scholen ROC de Leijgraaf Veghel, Oss en Cuijk. Na mijn ICT beheerdersopleiding op de MBO heb ik op de HBO mijn Bedrijfskundige Informatica opleiding afgerond.

Het interessante aan mijn jobby vind ik het klantcontact, het analyseren van de incidenten, het bedenken van goede oplossingen en het continu verbeteren van de manier van werken. Immers de tevredenheid van onze klanten is ons streven. 

Ook hecht ik veel waarde aan mijn collega's. Een leuk moment met hen was toen wij sprintjes trokken in de parkeergarage van PinkRoccade om de leeggelopen accu van mijn auto weer op te laden. Ik ben ze nog autodrop schuldig..

Muhammed Kiris

Remote Beheer team 

Deel via: