Direct naar de content
icon search white
6 juni 2017 - Nieuwsbericht

Ervaringen iCommunity

Het maakt in tijd en geld voor de zoeker vrijwel niets uit of er via internet wordt gezocht of via de telefoon navraag wordt gedaan. Waarom bellen mensen tijdens het werk dan naar de helpdesk, terwijl ze thuis eerst op Google zoeken? Onze conclusie is dat de meeste bedrijven onvoldoende faciliteiten bieden om online snel het –volledige– antwoord te vinden. Voor ons reden om ons dKOC onder de loep te nemen, aan te pakken en 24/7 goede online ondersteuning te bieden via iCommunity! Voortaan binnen één klik alle gegevens die je nodig hebt.

Femmie deelt haar ervaringen

Femmie Arends-Keijl is applicatiebeheerder Burgerzaken bij gemeente Lingewaard. Vorige week woensdag (31 mei 2017) werd zij door Dennis van der Meulen gefeliciteerd met het feit dat ze dé super user van iCommunity is. 

iCommunity.jpg

Account aanvragen

Nieuwsgierig? Vraag vandaag nog jouw account aan. En vind ook heel veel zaken snel en eenvoudig online, 24/7. Natuurlijk kun je altijd nog contact met ons opnemen wanneer je vragen hebt, maar waarschijnlijk is het antwoord ook in iCommunity beschikbaar. We kijken uit naar jullie input en bijdragen.

Deel via:

‘Samen met collega’s nieuwe dingen maken, nieuwe functionaliteit ontwikkelen, uiteraard altijd met de (onbewuste) uitdaging van de klant in mijn achterhoofd!’

Dylan Kusters, Ontwikkelaar iBurgerzaken
Dylan Kusters

Ik help je graag verder

+31 (0)6 2952 7830