Direct naar de content
icon search white
29 juni 2017 - Blog

Weten omzetten in Doen!

Selfservice is een thema dat de nodige aandacht vraagt van gemeenten. Of het ook daadwerkelijk de nodige aandacht krijgt, is een tweede. We herkennen het allemaal wel; Je weet het allemaal heel goed te vertellen, maar doen ho maar. Ook op weg naar 100% selfservice kom je als gemeentebestuurder of directeur flink wat uitdagingen tegen...

De weg naar 100% selfservice

Je wilt wel, maar het lukt je schijnbaar niet om tot actie over te gaan. Waarom is dat eigenlijk? Hoe kun je dat dilemma doorbreken? Wat houdt ons tegen om actie te ondernemen en uit onze comfortzone te stappen? Hoe kan je het nog beter doen? Wat kunnen we van elkaar leren? Waar kun je inspiratie opdoen?

Omdat je echt niet de enige bent met dergelijke vragen, organiseren we samen met iBestuur het Grote Publiekszaken Selfservice Congres (#GPSC17). Een congres met sprekers uit de praktijk en wetenschap, veel interactie, netwerken en discussie. Gedurende deze dag krijg je tips hoe je wél tot verandering kunt komen en de weg naar 100% selfservice inslaat. Een hoog percentage digitale dienstverlening is immers goed voor de klanttevredenheid én de medewerkerstevredenheid.

Kom naar #GPSC17

Mag ik je op vrijdag 17 november ontmoeten in Congreslocatie Veerkracht te Klarenbeek (nabij Apeldoorn)? Als je zeker wilt zijn van deelname, kun je je natuurlijk alvast aanmelden.

Meer info op www.gpsc17.nl

Deel via:

‘Via tevreden klanten naar tevreden burgers en bedrijven over de gemeentelijke dienstverlening.’

Tjerk Venrooy, Directeur Publiekszaken
Tjerk Venrooy

Ik help je graag verder

+31 (0)6 2952 7176