Direct naar de content
icon search white
#LSG17

De tussenstanden van #LSG17

Door deel te nemen aan de Landelijke Selfservicecompetitie voor Gemeenten (#LSG17) ga je op een laagdrempelige en leuke manier aan de slag met verleiden naar het digitale kanaal. Goed voor je dienstverlening en het contact met inwoners en bedrijven. Deze werkwijze draagt bovendien bij aan de werkdrukvermindering bij gemeenten. En er zijn ook nog eens leuke prijzen te winnen.

Maandelijkse tussenstanden

Maandelijks publiceren we een aantal cijfers met betrekking tot selfservice dankzij iBurgerzaken. Zowel de selfservicepercentages van de verschillende apps als de besparingen die worden behaald daardoor worden gepresenteerd. Een nadere toelichting op deze cijfers vind je hier.

Vrees niet, we maken telkens enkel de top 5 zichtbaar. De selfservicecompetitie is immers geen einddoel op zich, maar een uitstekend middel voor gemeenten om zich te profileren en haar dienstverlening naar burgers en bedrijven te verbeteren.

Beoordelingscriteria

En toch rijken we in november prijzen uit... We onderscheiden daarbij 4 categorieën, waarbij de top 3 in de prijzen valt:

  • Procentuele groei digitale dienstverlening iBurgerzaken
  • Totaal selfservicepercentage iBurgerzaken
  • Percentage per iBurgerzaken proces
  • Gerealiseerde besparing procentueel
Label-blauw-spinaker-blauw.png


Nog niet ingeschreven? 
Je kunt elk moment instappen in de rijdende trein...

Deel via:

‘Verleid jouw burgers en bedrijven naar het digitale kanaal!’

Sanne van der Zanden, Marketing- & communicatiespecialist
Sanne van der Zanden

Ik help je graag verder

+31 (0)6 4670 6267