Direct naar de content
icon search white
Onze expertise

Publiekszaken

Inwoners zullen ook in de toekomst afhankelijk blijven van gemeenten als het gaat om publieke dienstverlening. Dat die afhankelijkheid een heel andere vorm krijgt, is evident. De burger komt steeds meer centraal te staan en gemeenten krijgen veel meer een regisserende of faciliterende dan een uitvoerende rol. Het gros van de dienstverlening zal digitaal worden afgehandeld; de balie blijft er slechts voor uitzonderlijke gevallen. 

Burgerzaken

Met de nieuwe iBurgerzaken apps van PinkRoccade Publiekszaken wordt tegemoet gekomen aan de volgende eisen; digitale dienstverlening, 24x7, vanaf elk gewenst apparaat en elke locatie. Meer dan 125 gemeenten [red. januari 2017] kiezen al voor selfservice voor en door burgers en bedrijven.

Begraafplaatsadministratie

​Het nieuwste initiatief van iBurgerzaken.

Zaakgericht werken

Zaakgericht werken is meer dan het ‘traditionele’ procesgericht werken. Het vereist goede en toegankelijke informatie om te komen tot een totaalbeeld van de klant, een kanaalonafhankelijke, uniforme werkwijze en een afstemming van processen waar dat nodig is om een samenhang tussen zaken in beeld te kunnen brengen.

‘Via tevreden klanten naar tevreden burgers en bedrijven over de gemeentelijke dienstverlening.’

Tjerk Venrooy, Directeur Publiekszaken
Tjerk Venrooy

Ik help je graag verder

+31 (0)6 2952 7176