Direct naar de content
icon search white

Tjerk Venrooy

Digitale dienstverlening, klanttevredenheid, toegevoegde waarde

Tjerk Venrooy (1980) stelt klanttevredenheid centraal in zijn aanpak. Klanttevredenheid bij onze klanten (gemeenten) en bij de klanten van onze klanten (burgers en bedrijven). Dit betekent dat we producten leveren met toegevoegde waarde voor (de klanten van) onze klanten, dat op onze dienstverlening kan worden gebouwd en vertrouwd en dat we nu en in de toekomst de partner zijn die blijft inspelen op de veranderende vraag en technische mogelijkheden.

+31 (0)6 2952 7176 Neem contact op
Tjerk Venrooy
Alle blogs van Tjerk Venrooy

Publiekszaken

Oplossingen die innovatieve selfservicefunctionaliteit bieden waarmee burgers en ketenpartners zelf het werk kunnen doen, 7x24 uur en overal bereikbaar zijn. PinkRoccade Publiekszaken ondersteunt gemeenten bij de transformatie naar de dienstverlening van de toekomst.

Meer over onze Publiekszaken oplossingen