Direct naar de content
icon search white
MijnOverheid Berichtenbox bezorgt digitaal, 24/7

Voordeliger werken én de dienstverlening aan jouw inwoners verbeteren?

31 maart 2017
iSamenleving 3.jpg
Bereikbaarheid & toegankelijkheid 24/7 beschikbaar
Geen papier- en portokosten, Directe besparing
Betrouwbare aflevering Gemak voor jouw burgers

Met de Berichtenbox bespaar je tijd, geld én verhoog je tegelijkertijd het niveau van de dienstverlening aan jouw burgers. Geen papier- en portokosten, wel een tijdige en juiste aflevering van jouw correspondentie. MijnOverheid is hét digitale postvak voor burgers.

Verbeteren digitale dienstverlening

Je wordt uitgedaagd om kosten te besparen en jouw burgers verwachten steeds meer digitale communicatie. Dit is een grote uitdaging waar wij jou graag bij helpen.

Het versturen van jouw correspondentie

Vanuit jouw afdeling Werk & Inkomen stuur je bijvoorbeeld maandelijks uitkeringsspecificaties naar uitkeringsgerechtigden. Dit kan ook andere correspondenties zijn. Nu doe je dat nog per post. Hiervoor betaal je papier-, print- en portokosten. Daar kan je maandelijks veel op besparen!

Kies voor digitale communicatie

Met MijnOverheid Berichtenbox hebben jouw burgers 24/7 toegang tot hun persoonlijke digitale postbus. In deze postbus wordt alle overheidsinformatie aangeboden. Jouw gemeente staat met de Berichtenbox 24/7 direct in contact met jouw burgers. Je kan op elk moment de correspondentie versturen. De correspondentie wordt tijdig, correct en beveiligd verstuurd.De burger ontvangt via notificaties automatisch een melding wanneer er nieuwe informatie beschikbaar is. De burger kan zelf een gewenst e-mailadres opgegeven. Daarop ontvangt hij of zij de notificaties. De berichten kunnen direct bekeken en opgeslagen worden. ‘Verloren’ correspondentie hoeft niet meer opnieuw opgevraagd te worden. De burger is zelf in control!

Deel via:

Wil je meer weten?

In de factsheet kan je alles lezen en ontdek wat MijnOverheid Berichtenbox voor jouw gemeente kan beteken!

De volledige factsheet lezen?

Download document (587KB)

Samenlevingszaken

Na de decentralisaties heeft de gemeente steeds meer taken en verantwoordelijkheden gekregen. Dat levert spanning op. Want je moet deze taken uitvoeren met minder mensen en minder budget. Wij helpen je daar graag bij! Met onze software CiVision Samenlevingszaken en iSamenleving.

Samenlevingszaken

Experts

Maak kennis met onze experts

‘Wat we doen, doen we samen.’

Annemarie Thomasse, Productmanager Samenlevingszaken
PinkRoccade_0778.png

Ik help je graag verder

+316 4609 1166