Direct naar de content
icon search white
21 maart 2019 - Nieuws

Klanttevredenheidsonderzoek PinkRoccade Informatievoorziening 2019

We zijn blij met de reacties die we uit het klanttevredenheidsonderzoek van 2018 hebben gekregen. Klanten waren positief over onze dienstverlening en raden deze oplossingen nadrukkelijk aan bij collega gemeenten.

Laat jouw mening weer horen!
Ook dit jaar willen we weer graag weten wat jij van onze producten en dienstverlening vindt! Laat je mening horen in het klanttevredenheidsonderzoek van 2019. Met behulp van jouw input weten we of we op het goede spoor zitten en kunnen we onze producten en diensten blijven verbeteren.

Klik hier om deel te nemen.

Wat wij doen met jullie feedback
Met behulp van de feedback die we uit het onderzoek van 2018 hebben gekregen zijn er afgelopen jaar mooie stappen gemaakt om onze dienstverlening nog meer te verbeteren. Een voorbeeld hiervan is de feedback over de transparantie in het incidentenproces. Klanten hebben aangegeven dat de communicatie omtrent de ingediende calls, de actuele status en doorlooptijden niet altijd even inzichtelijk waren. Onder andere om deze redenen is afgelopen december het nieuwe selfserviceportaal TOPdesk geïmplementeerd. Lees hier wat wij in 2018 nog meer met jullie feedback hebben gedaan.

Help ons om jouw klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen!

Vriendelijke groet,

- Jerney Tigele, Manager Customer Care -

Deel via:

‘Met Customer Care willen we werken aan een partnership waarbij we samen met de gemeente gaan voor een duurzame toekomst.’

Jerney Tigele, Manager Customer Care Informatievoorziening
Jerney Tigele2.png

Ik help je graag verder

+31 6 2363 0309