Direct naar de content
icon search white
11 augustus 2016 - Nieuws

Interview met Agnes Ferron, Servicedesk medewerker

Als vaste kracht op de Servicedesk heb ik vooral vanuit ons kantoor per mail en telefoon met veel klanten te maken. Ik ben Agnes Ferron, per 1 juli 2016 al 30 jaar in dienst bij PinkRoccade (begonnen bij L+T) en dus niet meer zo piepjong.

Persoonlijk

Geboren ben ik in Amsterdam, opgegroeid daar en in enkele plaatsen daaromheen in Noord-Holland en als 16 jarige zijn we met ons gezin naar Limburg verhuisd. Daar woon ik nog steeds met veel plezier in een klein, knus dorpje.

Gestudeerd in Tilburg en al jaren werkzaam bij een bedrijf met een Brabants hart maakt dat ik me ook in Brabant thuis voel. In de auto van thuis naar het werk staat dan ook regelmatig Omroep Brabant op.

Mijn tijd (naast werken, wat ook een leuke hobby is) besteed ik vooral aan mijn twee dochters, paardrijden, yoga (voor de broodnodige ontspanning) en af en toe een uurtje sportschool (wat wil je met een schoonzoon als personal trainer).

Zakelijk

Begonnen met gedetacheerd worden bij Philips en teruggekeerd op het honk bij L+T heb ik gewerkt op diverse plekken, bijvoorbeeld aan het bevolkingssysteem en vooral heel wat jaren bij de afdeling SES (maatwerk). Nu heb ik mijn plek –sinds september 2014- weer helemaal gevonden bij de Servicedesk van Samenlevingszaken. Het enige materiegebied waar ik nog helemaal geen kennis van had opgedaan 

Inmiddels begrijp ik toch al iets van afkortingen als PW, IOW/IOZ, uar, BEGL, HBH en ROF…. Maar het was echt wel wennen! Nieuwe collega’s bij de afdeling Services beginnen vaak bij de Servicedesk, waar ik ze dan (de een wat korter dan de ander) kan inwijden in de gang van zaken bij ons bedrijf, bij Samenlevingszaken specifiek en bij de Servicedesk. Na een periode van heel veel kennis in korte tijd opdoen worden ze al snel ingezet bij onze klanten, waar ze in de praktijk nog veel meer ervaring opdoen. Ik ben er trots op als ze dan weer met de Servicedesk meedraaien en het blijkt hoeveel ze bij hebben geleerd! Daarom is het mijn doelstelling zelf ieder jaar in ieder geval een dag of twee ‘mee te draaien’ met onze consultants bij de klant, heel fijn en verhelderend om ook vanaf die werkplek te kunnen zien waar jullie als klant (en mijn collega’s consultants) mee bezig zijn.

Servicedesk

Het leukste aan de Servicedesk is het contact met de klant. Sommige mensen ga je gewoon missen als ze een tijdje geen enkele vraag hebben gesteld, dan bellen we gewoon even of alles wel in orde is  We hebben bij Samenlevingszaken hele lieve klanten, die actief meedenken en ons soms zelfs bij een melding die ze doen meteen de oplossing meegeven. Slim en super lief.

De wereld rondom Samenlevingszaken blijft in beweging. Er komen steeds meer mooie mogelijkheden met koppelingen en services. Wat dat betreft kunnen we ons verheugen op nog veel moois in de (nabije) toekomst.

Groetjes,

Agnes

06 4609 1003

Deel via: