Direct naar de content
icon search white
11 april 2017 - Nieuws

Haal meer uit je Kennisbank

Een betrouwbare overheid betekent zo min mogelijk fouten maken in de dienstverlening. Het snel en makkelijk raadplegen van kennisbanken is daarvoor essentieel. Maak nu gebruik van de gratis proefperiode en ervaar de voordelen van de geïntegreerde koppeling tussen iBurgerzaken en Xpert Burgerzaken. Door deze unieke combinatie kun je jouw dienstverlening nog efficiënter inrichten.

Dienstverlening efficiënter door geïntegreerde koppeling

Xpert Burgerzaken, de kennisbank van Reed Business, is al jaren een begrip in Nederland. Nagenoeg alle iBurgerzaken gemeenten gebruiken dit unieke, online kennissysteem met actuele en praktijkgerichte informatie. Van de koppeling met deze kennisbank wordt echter nog weinig gebruik gemaakt. Waarschijnlijk omdat veel gemeenten hier nog onvoldoende aandacht aan hebben geschonken of zelfs onbekend mee zijn?                                    

Dankzij de koppeling raadpleeg je bij de behandeling van een aangifte in iBurgerzaken eenvoudig relevante onderwerpen uit de kennisbank. Je wordt direct doorverwezen naar het relevante proces en je hoeft niet langer –onnodig lang– zelf te zoeken in de kennisbank. Door deze unieke combinatie kun je jouw dienstverlening dus nog efficiënter inrichten.

Proefperiode in de maand mei

Ontdek nu zelf kosteloos de voordelen voor medewerkers Burgerzaken. Toon je interesse door het formulier in te vullen voor 24 april en je maakt gebruik van de koppeling gedurende de proefperiode in de maand mei. Mocht je daarna een abonnement nemen, ontvang je de rest van het jaar bovendien 25% korting.

Je ontdekt gedurende deze gratis proefperiode zelf de voordelen van de geïntegreerde koppeling tussen iBurgerzaken en Xpert Burgerzaken. Bovendien verzorgen we in deze periode 2 keer een webinar. Hierin leggen we je uit hoe je de functionaliteit optimaal gebruikt.

Xpert Burgerzaken, een begrip in Nederland

“De kennisbank raadpleeg ik meerdere keren per week, ik bespaar enorm veel tijd sinds deze integraal onderdeel is van iBurgerzaken, want ik hoef niet meer te zoeken in verschillende informatiebronnen.”, Anja van Sluisveld, allround medewerker klantcontact, gemeente Waalwijk.

  • Minder tijd kwijt aan zoeken
  • Efficiënter werken doordat je direct kunt linken naar relevante (proces) informatie
  • Meer zekerheid doordat je altijd gegarandeerd bent van de meest actuele informatie

De kosten zijn beperkt en de voordelen voor je medewerkers zijn hoog, met meer kwaliteit naar jouw burger. Interesse? Bel of mail ons.

 

Deel via:

‘Innovaties ondersteunen met techniek om de volgende stap in Burgerzakendienstverlening mogelijk te maken.’

Simon van As, Manager Development
PR_Simon_van_As_6565_AS - Copy.png (1)