Direct naar de content
icon search white
19 april 2017 - Nieuws

Bij het helpdesk team staat klanttevredenheid op nummer 1

Met een aantal nieuwe gezichten erbij start de helpdesk Financiën & Services het tweede kwartaal van 2017 goed. Met veel enthousiasme werken zij samen om de klanten te ondersteunen bij CiVision Middelen en Innen.

Bij het helpdesk team staat klanttevredenheid op nummer 1
Ze delen regelmatig hun kennis, zodat ze zich steeds meer ontwikkelen in de financiële pakketten. Het leren van elkaar is niet alleen leuk, maar zorgt ervoor dat ze de software tot in de finesses kennen. Nieuwste aanwinsten voor de helpdesk zijn Iris de Nennie en Jeroen van den Hoogen. Samen met Sjors Vink en Marcel Kluin vormen zij het aanspreekpunt voor vragen op het gebied van financiën. Het doel van de helpdesk is om klantproblemen op te lossen en de doorlooptijd van incidenten te verkorten. Het voorkomen van incidenten in de toekomst is hier ook onderdeel van.

Even voorstellen..
Iris de Nennie is geen onbekende binnen onze organisatie. Zij vervulde 8 jaar de functie van verkoop binnendienst voor onder andere PinkRoccade Financiën & Services. Iris wilde meer voor klanten betekenen en kwam zo terecht bij de helpdesk van CiVision Middelen: “Ik wilde meer inhoudelijk klantcontact en het financiële pakket vind ik interessant.” Daarnaast is ook Jeroen van den Hoogen een nieuw gezicht, hij is ingehuurd en vervult een rol voor de helpdesk CiVision Innen: “Ik vind het leuk om klanten te helpen, ik kijk uit naar het oplossen van incidenten en om deze in de toekomst te voorkomen.”

Met het team op volle sterkte kunnen ze er tegen aan
Inmiddels bemant Sjors Vink de helpdesk van CiVision Middelen nu 1,5 jaar. Hij geeft aan dat het leukste aan zijn functie is om met klanten bezig te zijn. “Vooral het verschil in klantsituaties maakt het werk elke keer weer anders, en daarom blijft het uitdagend!” Marcel Kluin, die ook wordt ingehuurd, vult hem aan: “Het is leuk om iemand te kunnen helpen met een probleem en in gesprek te gaan om hem/haar iets beter te laten begrijpen.”

De helpdesk zorgt ervoor dat klanten beter de functionaliteiten van onze pakketten benutten, zodat hun werk sneller en prettiger kan worden uitgevoerd. Samen staan zij klaar om jou verder te brengen!

Foto helpdesk F&S
V.l.n.r.: Marcel, Iris, Jeroen, Sjors
Deel via: